Klik hieronder om een datumwijzigingsverzoek in te dienen voor uw boeking.
Welkom op de supportpagina van Global Ticket. We helpen u graag met al uw ticketgerelateerde vragen en verzoeken! Neem voor inhoudelijke vragen die niet ticket gerelateerd zijn contact op met de locatie zelf (denk hierbij aan vragen zoals "Is er een parkeerplaats?" of "Is de locatie rolstoelvriendelijk?").
Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot tickets. Staat het antwoord op uw vraag er toch niet bij, raadpleeg dan één van de opties onderaan deze pagina.
Het is niet nodig om uw tickets te printen. Deze kunt u gewoon op uw smartphone aan de entree tonen en laten scannen. Net zo gemakkelijk en dat scheelt heel veel papier! Zorg ervoor dat bij het scannen uw schermhelderheid op maximaal staat.
Is uw gewenste tijdslot niet beschikbaar? Dit kan een van de volgende redenen hebben:
Kijk altijd eerst even of de betaling gelukt is en of het aankoopbedrag is afgeschreven.
Het kan ook zijn dat de e-mail in de ongewenste email, spamfolder of in een andere emailmap terecht is gekomen. Tip: zoek op “Globalticket” of “Global Ticket” in uw email. Mocht de email met de tickets niet te vinden zijn, neem dan contact met ons op via de communicatiekanalen onderaan deze pagina.
Wij vragen u om u voor aanvang van het gekozen tijdslot op uw ticket te melden. Indien u het tijdslot onverhoopt niet haalt, neem dan contact op met de locatie en overleg met hen wat de opties zijn.
Als uw vraag niet over uw online tickets of het online aankoopproces gaat, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met de locatie en uw vraag aan hen voor te leggen.
Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van één van de onderstaande kanalen.
Klik hieronder om een datumwijzigingsverzoek in te dienen voor uw boeking.
Voordat u een verzoek indient via dit formulier, vragen wij u vriendelijk om eerst de ticketvoorwaarden van de locatie te raadplegen. Als u volgens deze ticketvoorwaarden in aanmerking komt voor een terugbetaling van uw tickets, kunt u dat hieronder op het formulier aangeven. Terugbetalingsverzoeken worden binnen 30 werkdagen verwerkt.
Het versturen van uw verzoek is mislukt. Controleer a.u.b. of het ingevoerde ticketnummer juist is. Dit formulier accepteert enkel ticketnummers van ongescande tickets.
Uw verzoek is succesvol ingediend. Terugbetalingsverzoeken zullen binnen 30 werkdagen behandeld worden.
Voor urgente verzoeken kunt u het beste contact met ons opnemen via WhatsApp. Onze telefoonlijn en ons emailadres hebben door de drukte rondom COVID-19 een significant langere wacht- en responstijd.
support@globalticket.nl +31 (0) 20 244 2877 (dagelijks bereikbaar tussen 10:00 en 16:00)